יד מחזיקה מנורה ומעליה המילה ברנד באנגלית

העסק שלכם עובד, מכניס, אפילו רווחי, אבל לא ברמה שהייתם רוצים שהוא יהיה. אתם כבר לא חדשים במה שאתם עושים, עברתם כבר כמה "גלגולים". גדלתם, שכרתם עובדים, עשיתם את השינויים הפסיכולוגיים והתפעוליים שנדרשים לצורך גדילה מאסיבית, אבל זו ממאנת להגיע; או שהיא כן מגיעה, אך בקצב איטי מכפי שהייתם רוצים. זה בדיוק הרגע לפתוח את הראש ולהתחיל לחשוב על שיווק יצירתי ששונה מכל מה שעשיתם עד עכשיו. זה הזמן להרחיב את היריעה, ובשקט-בשקט, בלי שאף אחד ישים לב, להתחיל להטמיע את השם של המותג שלכם בתודעה קולקטיבית רחבה.

מיתוג בים
אין דבר שהוא ישראלי יותר מחוף הים. המכנה המשותף אולי הרחב ביותר של כל תושבי המדינה הוא טקטיקת ההתמודדות השגורה עם החום של יולי-אוגוסט: שיזוף בחוף, מטקות בים, שיט עם החבר'ה, או אבובים באילת. כל אחד צורך את זה אחרת, אבל בסוף כולנו צורכים את זה. עבורכם כעסק, זה צריך להדליק נורה אדומה של הזדמנות.
אנו נמצאים כעת בפתחה של עונת האביב. זוהי התקופה הטובה ביותר לתכנן אסטרטגית שיווק כובשת לקיץ הבא עלינו לטובה. מה עלינו לעשות על מנת לתעל את התנועה הרבה שעומדת לזרום בחופי הארץ השונים בחודשים הקרובים? זה פשוט מאד! עלינו להפגין נוכחות. איך? באמצעות מיתוג צעיר וצבעוני שלא יאפשר לעוברים ושבים לפספס אותנו.
שיתופי פעולה או הענקת חסויות למועדוני שיט וצלילה, מסעדות וברים על הים או כל בית עסק שמארח תנועה רבה בימי הקיץ, יפתחו לכם אפיק רחב של אפשרויות.

מיתוג באמצעות דגלים
המומחים של בצלאל מאמינים במיתוג באמצעות דגלים. הסטטיסטיקות מדווחות על לקוחות מרוצים שחוזרים ורוכשים את המוצר הזה חדשות לבקרים לאורך שנים. במסגרת התחקיר התוודענו לפידבקים מלקוחות של לקוחות שמצביעים על מגמה רווחת ברורה בקרב הציבור: אנשים מתחברים ומגיבים לדגלים ודגלונים. אין זה מפתיע, הדגלים הם אסתטיים וצבעוניים, הם מעוצבים באופן שלא מאפשר להתעלם מהם והם תמיד תופסים את העין ואת תשומת הלב.
כשאנחנו מדברים על אמצעי מיתוג בחוף הים, כדאי ללכת על דגלים ליאכטות, דגל חוף, דגל טיפה וגם דגלים סיניים. המוצרים הללו מעוצבים במיוחד עבור תנאי הטבע הדינאמיים והמאתגרים שאנו פוגשים בחוף הים.

מיתוג באזורי תעשייה
האזור אולי הכי בסיסי שכדאי ואף מתבקש למתג את עצמכם בו הוא כמובן אזור התעשייה.
באזורי התעשייה עובר רוב רובו של הכוח הצרכני הארי והמשמעותי שמפרנס את המשק. אבל איפה בעצם תוכלו "לדחוף" את הלוגו שלכם, אתם בוודאי שואלים את עצמכם – ובכן, גם כאן, צריך לחשוב יצירתי ומחוץ לקופסה. שחזרו סתם יום רגיל שבו הגעתם לאזור תעשייה על מנת לעבוד או להיפגש עם מישהו: נכנסתם לחניון, חניתם את הרכב, עברתם ברחוב, נכנסתם לבניין ועליתם לקומה המבוקשת. חישבו על זה שבכל תחנה שבה עברתם, עברו עוד מאות ואלפי אנשים בדיוק כמוכם, רק באותו היום. קולטים את היקף החשיפה?
תוכלו ליצור קשר עם חברות אחזקה של בניינים המוצבים במיקומים אסטרטגיים ולשלם עבור תלייה של דגל לבניין עם לוגו ומיתוג מרשים שלכם. ודאו שהדגל ייתלה כך שיפנה לחזית ולא לעורף. את אותו הרעיון ניתן ליישם גם בחניונים. תוכלו לתת חסות למסעדה שיש בה תנועה מרובה בארוחות הצהריים והערב ולהציב דגלים שלכם בשטחה. הדגל לא צריך לעמוד באמצע המסעדה, הוא פשוט צריך להיות בולט באופן שלא ניתן לפספס אותו בדרך. רוב האנשים כלל לא יעלו בדעתם את השאלה האם הדגל קשור למסעדה או לא. זה ייבלע בשדה הראייה שלהם כמו "רעש לבן" לחוש הראייה. הם פשוט יסרקו אותו והלוגו ייצרב בתודעתם.

מיתוג בכנסים ותערוכות
ערוץ השיווק הזה הוא כבר יותר קלאסי וטריוויאלי, ועם זאת, חשוב לנו לאזכר גם אותו. אירועים מהסוג הזה תמיד מחפשים חסויות ומה שטוב בערוץ הזה הוא פילוח הקהל הנישתי והמדויק. יש לכם מותג שמוכר רהיטים? תנו חסות בתערוכת ריהוט. המותג שלכם מוכר מקלדות ועכברים ארגונומיים? הציעו להעניק חסות בכנס של גיימרים (קהל שחקני משחקי המחשב) כמו "אייקון" או "Casual Connect". השתמשו בשרשרת דגלים, דגלים סינים, הדפסה על בד מיוחד שתוכלו לתלות במקום בולט, וכמובן, אם יש לכם דוכן משלכם בכנס, הציבו דגלוני שולחן שיקשטו ויוסיפו חן וצבע.

אנחנו "בצלאל", החברה המובילה בארץ בתחום מוצרי המיתוג והפרסום. אנו מזמינים אתכם אלינו ללמוד עוד, להתייעץ, לקבל רעיונות ולרכוש ציוד מיתוג ברמה הגבוהה ביותר.
צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.