קיר פפראצי: טרנד חם לאירוע מושלם
בצלאל מציגים: מוצרים חמים וחכמים שאתם פשוט חייבים להכיר. והפעם: קיר פפראצי עכשווי ומדליק לכל אירוע! הדפסה על שמשונית בעיצוב הייחודי שלכם שתגרום לכל אורח להרגיש כוכב
בצלאל מציגים: מוצרים חמים וחכמים שאתם פשוט חייבים להכיר. והפעם: קיר פפראצי עכשווי ומדליק לכל אירוע! הדפסה על שמשונית בעיצוב הייחודי שלכם שתגרום לכל אורח להרגיש כוכב
דגלים פרסומיים מעוצבים כבר יש לכם? זה הזמן לחדור לתודעה הציבורית באמצעות מתודה שיווקית זולה, יפה ואפקטיבית. כנסו לקרוא למה אתם פשוט חייבים להתחיל לשווק.
מפיקים אירוע ליום העצמאות? בצלאל מספקת לכם שפע של אביזרי יום העצמאות כיד הדמיון הטובה, ואם זה לא מספיק, אנחנו גם עוזרים לבחור ולתכנן! צ'קליסט אביזרים לנוחיותכם.
העסק לא גדל בקצב הרצוי? זה הזמן לפתוח את הראש לשיווק מחוץ לקופסה. דגלים עם לוגו שלכם בחוף הים, בחניון, בתערוכות ועוד שפע של רעיונות שלא חשבתם עליהם! כנסו לקרוא.
מדי פעם אנחנו מקבלים פניות שגורמות לנו להבין שבעלי עסקים רבים לא כל כך מכירים את עולם האפשרויות הרחב שזמין עבור מי שמבקש לפרסם עצמו במרחב הפיזי. זה לא מפתיע. מרבית התקשורת בין מותגים ללקוחות פוטנציאליים מתרחשת באינטרנט: בטלפון, בטאבלט, במחשב, במשרד, בבית, בנסיעות, אפילו בהליכות! כאשר אנו עוברים בין מקומות, הפוקוס נתון למכשור האלקטרוני שלנו יותר מאשר לסביבה החיצונית לפחות חלק מהזמן.
כולנו עדים לתמורות הדרמטיות שמתרחשות בשוק העבודה הישראלי בעשורים האחרונים. אם פעם העובד היה צריך לחזר אחר המעסיק, אז היום התהפכו היוצרות כליל והמעסיקים הם אלו שמוצאים את עצמם מחזרים אחר העובד.
ערוצי הפרסום שזמינים כיום הם כנראה הכי מגוונים שידע העולם אי פעם. את הערוצים האלה ניתן לחלק לשני סוגים: פרסום וירטואלי בדיגיטל ופרסום פיזי בחיי היומיום. לא צריך להיות מומחה בפרסום בשביל להבין שמרבית המותגים לא יוכלו להרשות לעצמם אסטרטגיה פרסומית שמתפרסת על כל הערוצים האפשריים. מה גם שמבחינה אסטרטגית זה קצת "לירות לכל הכיוונים".
לפחות פעם בשנה אנו נתקלים בסקר בסגנון “מה הכי ישראלי בעיניך?”. התשובות בדרך כלל חולשות על פני קלאסיקות מתחומים שונים שאנחנו מכירים ואוהבים. שש-בש, טאקי, הכותל המערבי, אבטיח בחוף הים בקיץ, כיפת ברזל, פלאפל בפיתה, וכמובן, הרגע המיוחד הזה בשנה שבו האבל הכבד על חללי מערכות ישראל מתחלף בשמחה אדירה וחגיגות הומות אדם, הרי הוא יום העצמאות.
איך הופכים את העמדה שלכם בכנס להכי מושכת ופופולרית? איך ממצים מהכנס את מקסימום הפוטנציאל? על חשיפה, לוקיישן, מיתוג ואמצעים יעילים לבידול והבלטה. קריאה מהנה.
הכינו את עצמכם מראש לטירוף של יום העצמאות! מאמר שמדבר על כל מה שצריך: שרשרת דגלי ישראל, דגל לרכב, כובע ליום העצמאות וכל המוצרים הכי שווים.
מה עולה לנו בראש כאשר אנו חושבים על המושג "דגל"? בואו נדבר על זה. הם חלק מקמפיינים פרסומיים המקיפים אותנו, הם תוחמים שטחים גיאוגרפיים, מתנופפים מגגות, פוגשים אותנו בכניסה למסעדות וחנויות וזוהי רק ההתחלה.
מיתוג הוא לא עניין של מה בכך. מיתוג מדויק יכול להיות ההבדל שבין הצפה של לידים ותור בדלת ליומן ריק. נוכחות דיגיטלית של המותג ברשת היא כמובן טריוויאלית אבל גם מיתוג פיזי הוא חשוב לא פחות. ריכזנו עבורכם מספר אביזרי שיווק אפקטיביים המוכחים כמתודות שיביאו אליכם לקוחות ויחזירו אותם שוב ושוב.
יום העצמאות בפתח ודפוס בצלאל מזמין אתכם להתרשם ממגוון מוצרים איכותיים ליום עצמאות שמח באמת !