דגלים צבעוניים איקיאה

דגלים? מי בכלל חשב על זה? אז אולי אתם לא חושבים על זה באופן מודע, אבל העיניים שלכם פוגשות אותם יום-יום. דגלים פרסומיים הם מתודה מצוינת להגביר מעורבות והתעניינות במותג שלכם, להגיע לקהלים חדשים ולזכות בחשיפה גדולה תמורת השקעה קטנה. לא מאמינים לנו? הנה לכם ארבע סיבות למה אתם פשוט חייבים להתחיל להשתמש בדגלים.

1. זה משתלם
כשזה נוגע לענייני שיווק ופרסום – אנחנו יודעים איך לדבר ללב שלכם. הדרך ללב עוברת, חלקית לפחות, דרך הכיס. שיווק זה לא דבר זול, ואי לכך, גיבוש אסטרטגיה שיווקית הוא תהליך שהרבה פעמים מלווה בלא מעט מתח. היופי בדגלים הוא שהם זולים באופן מפתיע וגם עמידים לאורך זמן. כמו בכל קמפיין שיווקי, אחד הדברים הכי יקרים הוא בעצם הזמן שייקח לכם לגבש אסטרטגיה טובה אבל אל תוותרו על זה. אם תגשו למשימה הזאת ללא תכנית, מידת האפקטיביות שלה תפחת באופן משמעותי. כדאי להציב את הדגלים במקומות אסטרטגיים ובאמצעות פריסה הגיונית וחכמה שתייצר התעניינות וסקרנות ולא מיאוס והתנגדות.

2. נשמר טוב ולהרבה מאד זמן
אחד הדברים הכי מגניבים לגבי דגלים הוא שניתן "למחזר" את השימוש בהם. לפני מספר שנים היה לנו לקוח שהכנו עבורו דגל טיפה מעוצב באופן מיוחד עבור כנס מקצועי. הדגל משך המון תשומת לב (הלקוח הזמין עיצוב בולט ואפילו די רדיקלי בתעוזה שלו) והפך לאחת מנקודות הציון המרכזיות בשטח הכנס. באותו כנס גרף הלקוח שלנו התעניינות רבה שבעקבותיה הוא גייס המון לקוחות. הוא החליט שהדגל הזה הוא דגל המזל שלו והוא לא היה מוכן להחליף את אותו הדגם עוד כמה שנים קדימה.

רבים בתעשייה שלו כבר הכירו את דגל הטיפה הזוהר שנהייה סוג של טרייד-מארק של אותו בחור. במקרים שבהם לא יכול היה להגיע לכנס או מפגש מקצועי כלשהו, הוא היה שולח את אחד העובדים שלו עם הדגל האהוב. זה יתרון ענק בשימוש עם דגלים. אתם יכולים לקנות את המוצר פעם אחת בלבד, הוא מתקפל, נוח ודינאמי מאד. תוכלו להעביר אותו מאחד לשני, לקחת אותו אתכם לכנסים בחו"ל ולהעמיד אותו מאד בקלות בכל מקום וללא מאמץ.

3. אין סוף לאפשרויות
החלק הכי כיפי בעבודה עם דגלים הוא החלק של העיצוב! יש לכם חופש מלא להתפרע כיד הדמיון הטובה. אתם בוחרים את הגודל, את הצורה, את המרקם, את הצבע, את העיצוב, אופן ההעמדה, הכל. אם אתם מחפשים לוק קליל יותר ופחות "תופס את העין", משהו מיתוגי שהוא יותר למטרות של קישוט וחן, כדאי לשקול שרשרת דגלים או דגלים קטנים בסגנון דגלים של מדינות (כמו זה שאנחנו מכירים מיום העצמאות). אם אנחנו רוצים ללכת על שיווק יותר אגרסיבי ו "in your face", כדאי לבחור במוצר דומיננטי ובולט כמו דגל סיני או דגל חוף אופנתי ומעוצב.

4. יש לזה אמירה
בתקופה שבה כל תהליך המכירה, כולל השיווק והביקורת בסוף, מתקיים במרחב הדיגיטלי – היוצרות לגמרי התהפכו. פעם דגלים פרסומיים היו דבר שגור ופרסום ברשת היה משהו שהוא פחות נפוץ ויותר מיוחד. כיום במצב הוא הפוך. הפרסום ברשת הוא המצב השגור ואילו מפגש עם מותג מעניין כשאני יושב בבית קפה מול הים, חונה את הרכב, או נתקל בו במקרה בזמן ריצה, זה הרבה יותר מעניין וגם מפתיע.

יש משהו בנוכחות שיווקית במרחב הפיזי שמייצר הרבה פעמים רושם של "מותג רציני". פרסום פיזי זה משהו שבדרך כלל מיוחס לחברות ותיקות ומנוסות יותר, ואלו נתפסות בדרך כלל כחברות רציניות שעברו את מבחן הזמן ויש להן תקציבים עתירים. אלא שכאמור, שימוש בדגלים זה לא דבר יקר. המצב הזה מייצר חלון הזדמנויות מצוין שממנו תוכלו לשקף להרבה מאד לקוחות פוטנציאליים חדשים, מה יש לכם להציע לעולם.

 

ברוכים הבאים לבצלאל! בית דפוס וגם חנות. דגלים הם אחד מתחומי המומחיות העיקריים שלנו. תוכלו למצאו אצלנו דגלים למכירה מכל הסוגים: דגלי מדינות, דגלים סינים, דגלי טיפה וכי"ב – אבל לא רק! אנחנו מתמחים גם בהדפסה של מדבקות, שלטי פרסום, מוצרי קידום מכירות ועוד שפע של מוצרים ושירותים שמחכים רק לכם. נשמח להכיר אתכם ולסייע בכל דבר שתזדקקו לו.