היום אנחנו רוצים לחשוף אתכם לאחד השימושים היצירתיים והמעניינים שהלקוחות שלנו עושים באמצעות שלטי שמשונית. אנחנו מדברים על הטרנד החם: קיר פפראצי.
שמשונית היא בעצם יריעת PVC שמגיעה במידות ובעיצוב שאתם בוחרים. בעמדה של קיר פפראצי למעשה מותחים יריעה אחת, או כמה, בפינה נבחרת המיועדת לכך בתוך מתחם של אירוע. ניתן להוסיף כל מיני אטרקציות ואביזרים שיוסיפו "נפח" לעמדה, אבל הרעיון הבסיסי הוא ליצור קיר, כמו בגאלות ובהשקות, שהאורחים שלכם יוכלו לגשת אליו ולהצטלם בסגנון של סלבס זוהרים בהוליווד. כל מה שרציתם על טרנד קיר הפפראצי, בכתבה הבאה.
כולם נהיו כאן כוכבים
את מה שקורה בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות אנחנו בוודאי לא צריכים להסביר. למה אנחנו מתכוונים? תרבות הסלפי, התרבות של לתעד כל צעד בחיים שיש בו פוטנציאל לעורר את החושים או את העניין של החברים שלנו. הדבר הזה נטמע כהרגל בסיסי שמשותף לכל מדינות העולם, כל הלאומים וכל השפות.
עידן הפילטרים מאפשר לכל אחת ואחת להרגיש קצת כמו הכוכב שהוא קיווה להיות בתור ילדה והתרבות שלנו נותנת לגיטימציה להנות מהעניין ולהיסחף איתו כיד הדמיון טובה. זה בדיוק ההסבר הפסיכולוגי מאחורי ההצלחה של קיר הפפראצי. זה מאפשר לנו לקחת את "המשחק" הזה כמה דרגות למעלה מבלי להתנצל, וזה עובד מצוין. אתם תתפלאו לראות באירוע שגם אנשים שלא הייתם מצפים בחיים שייקחו חלק, מצטלמים, נהנים ואפילו מבררים לגבי התוצרים.
אז איפה כדאי להעמיד קיר צילום?
קיר הפפראצי הוא עמדה דינאמית שהעמדה שלה לא מצריכה יותר מדי עבודה או מאמץ. זה מאפשר גמישות רבה בשימושים שלו. אם אינכם בטוחים בדבר ההתאמה שבים הצורך שלכם ללוגיסטיקה שכרוכה בהעמדת הקיר, אתם יותר ממוזמנים לפנות ולהתייעץ ונעזור בשמחה. להלן שתי דוגמאות לשימוש בקיר פפראצי (שלעיתים מכנים אותו גם קיר הוליווד או פשוט, קיר צילום) שחוזרים הרבה בקרב ההזמנות של הלקוחות שלנו. קראו ודמיינו את זה קורם עור וגידים באירוע שלכם.
קיר פפראצי בכנסים
אם להודות על האמת, הופתענו לגלות כמה ביקוש קיים לקירות פפארצי בכנסים. אנחנו חשבנו שהעולם העסקי פחות מחובר לענייני השיווק והיח"צ, אבל הלקוחות שלנו מעולמות העסקים הזכירו לנו ששיווק ויח"צ הם חלק מכל תחומי החיים.
כולנו מכירים את החוק הבלתי כתוב של המדיה החברתית: "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". אנחנו לא ממליצים לחיות בהתאם לאמירה הזאת בחיים האישיים, אבל כשמדובר בעסקים – במיוחד אם הלקוחות שלכם מתבוננים עליכם דרך דפי האינטסגרם, הלינקדאין או הפייסבוק – אתם רוצים (וצריכים) לשקף את העשייה ואת ההתפתחות המקצועית שלכם.
זאת הסיבה שכל בעל עסק ישמח להצטלם בקיר פפראצי של כנס. כך שאם אתם מפיקים כנס מקצועי ורוצים באמת לחשוב בצורה היקפית על כל הדברים הקטנים שיגרמו למשתתפים בכנס שלכם להרגיש שהם היו באירוע באמת מושקע ומפנק, כדאי מאד להכניס קיר צילום שיאפשר להם לשקף החוצה את העשייה שלהם. קחו בחשבון שבכל פוסט כזה שיעלה, הם יתנו קרדיט לאירוע לכם, מה שאומר עוד חשיפה ופרסום.
קיר פפראצי באירועים
אז אירועים הם בעצם הבחירה הקלאסית עבור קיר פפראצי. למי שלא עקב, קיר הפפראצי הוא למעשה הדפסה על שמשונית. הצוות של בצלאל מדפיס עבורכם את ההדפס שתבחרו, ואת היריעה הזאת מותחים לכדי קיר מהמם שאתם מעמידים באירוע שלכם.
קירות פפראצי נהיו כבר די נפוצים באירועים. חתונות, בת/בר מצוות, אירועי חברה, מסיבות מושקעות, ימי הולדת וכו'. רובנו כבר הבנו את מה דיברנו עליו כאן קודם לכן; כיום כבר לא מספיק רק להתלבש יפה ולהגיע לאירוע – כל מאמצי ההשקעה יורדים לטמיון אם לא יצא מהאירוע הזה סלפי או תמונה.
אז במקום שהאורחים יצטרכו לרדוף אחרי בעלי השמחה ו"לשגע אותם" עם בקשות מטרידות לבקש מהצלם שיצלם את זה או ההוא, בעלי האירוע החכם מעמיד בשטח האירוע קיר פפראצי. בכך, הוא מוריד מעצמו את כל ההתעסקות הזאת סביב השבעת הרעב לתמונות, הצלם פנוי להוציא לפועל את החזון של בעלי האירוע מבלי שכל הזמן מפריעים לו לעבוד, והקהל זוכה באטרקציה לא יקרה בכלל שמדברת לכולם, ללא יוצא מן הכלל. האורחים מרוצים, אתם מרוצים, הפידבק על האירוע מעולה, ולחברים שלכם יש תמונות פרופיל חדשות. נשמע כמו הצלחה, לא?