ערוצי הפרסום שזמינים כיום הם כנראה הכי מגוונים שידע העולם אי פעם. את הערוצים האלה ניתן לחלק לשני סוגים: פרסום וירטואלי בדיגיטל ופרסום פיזי בחיי היומיום. לא צריך להיות מומחה בפרסום בשביל להבין שמרבית המותגים לא יוכלו להרשות לעצמם אסטרטגיה פרסומית שמתפרסת על כל הערוצים האפשריים. מה גם שמבחינה אסטרטגית זה קצת "לירות לכל הכיוונים". רבים בוחרים להתמקד בדיגיטל מתוקף הפופולריות שלו, ולא בכדי, אבל אנו סבורים כי דווקא בגלל שאנחנו חיים בעידן שמקדש את הדיגיטל, זה בדיוק הזמן לבדל את עצמכם ולהיחקק בתודעת החברה על ידי בידול ויציאה מהקופסה. ברוכים הבאים לעולם הדגלים.
מבוא לדגלים פרסומיים
אם העסק שלכם יושב בלוקיישן סטטי שחשוף לתחלופה רבה של אנשים, סביר להניח שחזית העסק מתהדרת בשלט קבוע. אבל זה עונה רק על צורך אחד והוא הצורך לייצר תשומת לב ולמשוך אנשים להיכנס. כדי להעלות את המודעות למותג, חשוב שהפרסום הפיזי יתפרס על לוקיישנים רבים ומגוונים. דגלים נותנים מענה מצוין עבור הצורך הזה. בשונה משלט קבוע המוצב בחזית, דגל פרסומי הוא נייד, זול ובר החלפה בקלות. תוכלו לפזר את הדגלים במינימום מאמץ בעסק שלכם, בעסקים שותפים, שכנים ובכל מקום אסטרטגי שיש בו תחלופה רבה של לקוחות פוטנציאליים.
דגל סיני
דגלים סיניים הם פופולריים ואהודים מאד בשנים האחרונות. הדגל הסיני נראה כמו מלבן גדול שבדרך כלל מחובר למוט שעומד על מעמד מיוחד. אתם מכירים אותם מפסטיבלים, כנסים, אירועים ואפילו שדרות עירוניות. ניתן להעמיד אותם על מעמד או לתלות על חלונות, מבנים ועוד.
היתרון הגדול של הדגלים הסיניים הוא הגודל שלהם. יריעה רחבה המאפשרת להכניס לא מעט טקסט וגרפיקה בשונה מהדגלים היותר קטנים שמאתגרים מבחינת גודלם הקטן. בעוד שדגל קטן יאפשר לכם להכניס לתוכו לוגו או מסר מצומצם, דגל סיני יאפשר לכם לפרסם מבצע, להציג את ה"אני מאמין" של המותג ועוד.
דגלוני שולחן
הייחודיות של דגלוני השולחן נעוצה בכך שבזכות גודלם והמבנה האלגנטי שלהם, הם נוטים להיתפס בעיניי הצופה כאביזר עיצובי ולא כאלמנט שיווקי. כמו שמקובל ונהוג לראות מתקנים של פתקיות ועטים על שולחנות משרדיים ושולחנות כתיבה, כך גם הרבה פעמים ניתן להבחין בדגלוני שולחן שמעטרים את שולחנות העבודה. למעשה, אם תיגשו לאחת מרשתות הצעצועים או מכשירי הכתיבה, תוכלו לרכוש דגלוני שולחן מעוצבים וממותגים שכל עיקרם הוא קישוט.
החכמה שלנו כאנשי שיווק היא לקחת את המציאות הנתונה הזאת ולרתום אותה לטובתנו. איך נעשה את זה? נזמין דגלוני שולחן שאינם שיווקיים או עמוסים למראה. נשחק על הגבול הדק שבין אביזר שולחני לפרסומת ונשתדל מאד לעצב את הדגלונים כך שיראו יותר כמו אביזר ופחות כמו פרסומת. זאת הזדמנות להשתולל עם צבעים ועיצובים יוצאי דופן ולצאת קצת מהקופסה העיצובית הרגילה של מוצרי השיווק שלכם. אם דגלוני השולחן שלכם יהיו יפים מספיק, תוכלו להפיץ אותם כמתנות.
אנחנו מזינים אתכם להתרשם מהיצע הדגלים הענף של בית דפוס בצלאל. מאחורינו נייסיון גדוש ועשיר ונשמח לעזור לכם לבחור את הדגלים הנכונים והאפקטיביים ביותר עבור הצרכים שלכם. חייגו אלינו עוד היום וביחד נגדיל את המודעות ואת הזיקה כלפי המותג שלכם.